Dick Gussen (Corendon): 'Vooral veel fijne gesprekken tijdens de Masters Expo'

25 november 2021

Van 18 tot en met 22 november vond de Masters Expo in de Rai in Amsterdam plaats. Ook Corendon was aanwezig met een stand om bezoekers te vertellen over hun aanbod in het luxere segment. Reisbizz.nl whatsappte met Dick Gussen over de Expo. Gussen is nu nog Brand & Marketingmanager bij Corendon maar per 1 december is hij Directeur Brand & Media Partnerships.

extra add 1ste alinea: 
1

Hoe is de Masters Expo verlopen?
Goed! Het was vlak voor de start van het event even spannend of alles mocht doorgaan i.v.m. de covid maatregelen, maar met aangepaste openingstijden hebben we er met elkaar denk ik toch een succes van gemaakt.

Was dit jullie eerste deelname of doen jullie ieder jaar mee?
Dit was voor Corendon de tweede keer dat wij hebben deelgenomen. In 2019 hadden wij onze eerste Masters ervaring, vorig jaar kon het helaas niet doorgaan.

Hoe hebben jullie je stand aangekleed? Wat was er te beleven?
De ene kant van onze stand was opgebouwd als een luxe Corendon Beach Club met chique surfboarden, een DJ booth, palmbomen en uiteraard een gezellige beach bar waar je overheerlijke cocktails kon drinken. De andere kant was een kopie van ons nieuwe Caribische restaurant Mondi in The College Hotel in Amsterdam-Zuid. Hier kon iedereen genieten van lekkere gerechten van chefkok Justin Niessen.

De stand van Corendon op de Masters Expo.

Wat hebben jullie eruit gehaald?
Vooral veel fijne gesprekken met (potentiële) klanten, inspiratie voor toekomstige vakanties.

Zijn er veel bezoekers geweest?
Dat verschilde enorm per dag. Vooral de VIP DAY op zaterdag was booming. Zo fijn om weer eens te kunnen borrelen en dansen in Caribische sferen, zonder dat we hiervoor naar Curaçao hoefde… En op gepaste afstand uiteraard.

Hebben jullie ook reisagenten uitgenodigd? Of zijn er reisagenten bij jullie stand langs geweest?
Voor deze editie hebben we niet speciaal reisagenten uitgenodigd. Er zijn wel een aantal langs onze stand gekomen, maar niet veel. We zijn zeker blij met de partners die we hebben kunnen treffen tijdens de Masters Expo.

Waren er nog speciale presentaties?
Wij hebben voor de tweede keer een Premium Selection brochure uitgebracht, met enkel en alleen de allerbeste hotels uit ons aanbod o.b.v. kwaliteit, gastvrijheid en een hoog serviceniveau. Het is enorm leuk om gasten te verrassen met dit level aan hotels en dat Corendon dit ook aanbiedt.

De stand van Corendon was gestyled in Caribische sferen.

Welke bestemmingen of hotels hebben jullie belicht voor deze beurs die als thema Luxe heeft?
We bieden luxueuze hotels aan over de hele wereld, maar tijdens de beurs stonden de bestemmingen Curaçao, Griekenland, Spanje en Turkije voornamelijk in de spotlight. Denk aan ons eigen 5-sterren Mangrove Beach Hotel op Curaçao maar ook ongelooflijk luxe hotels op Ibiza of aan de Turkse Rivièra. Het hele Premium Selection aanbod is op onze site te bewonderen.

Op wie hebben jullie je gericht? Jullie staan in de branche namelijk niet per se bekend met 'miljonairs' als doelgroep.
Het klopt dat Corendon niet bekend staat om haar luxe aanbod, daarom vinden wij het juist zo leuk om mensen te verrassen met onze aanwezigheid tijdens de Masters Expo. We hebben onze pijlen deze editie gericht op bestaande Premium Selection klanten uit het verleden en nieuwe gasten, die nog niet eerder met ons hebben gereisd.

Zijn jullie volgend jaar weer van de partij?
Corendon heeft volop mooie plannen voor de toekomst, dus deelname tijdens een volgende editie is zeker niet uitgesloten! Zien we jou daar dan ook?

Op de hoofdfoto Dick Gussen met zijn Corendon collega's Audrey Denkelaar (links) en Andrea Seket.

Extra advertentie tonen: 
1

Reageren op artikelen? Graag! Er gelden spelregels. We moedigen toevoeging van uw reactie op onze content aan, maar kijken streng naar taalgebruik.

WhatsAppen met

Copyright Reismedia BV 2022 - Cookieinstellingen