20 april 2024
Thumbnail voor Vivian van der Weide (The Travel Club) scoort punten bij klant

Vivian van der Weide (The Travel Club) scoort punten bij klant

Op social media zagen wij een bericht voorbijkomen dat jij het gisteren nog voor mekaar hebt gekregen om Paddock kaarten te bemachtigen voor de Formule-1. Dat is een applaus waard, wil je daar iets meer over vertellen zonder je geheim bloot te geven?
“Dank je wel. Ben er zelf ook nog van onder de indruk. Doordat ik veel en ver heb gereisd en in diverse landen heb gewoond en gewerkt, heb ik een mooi internationaal netwerk opgebouwd. Hier ben ik me steeds weer zéér bewust van als ik voor uitdagingen zoals deze sta. Overal ken ik wel iemand die me verder kan helpen. Het balletje rolt dan een soort vanzelf. Uh, nou ja, vanzelf is wat overdreven.”

Hoe reageerde die klant toen je hem/haar het goede nieuws vertelde?
“Jou lukt ook alles! Groot compliment natuurlijk. Voel totaal geen druk voor de volgende opdracht haha!”

Wij nemen aan dat er in ieder geval een grote bos bloemen is bezorgd?
“Nee, geen bloemen. Wel een diner voor twee in een sterrenrestaurant naar keuze. Iets fijns om naar uit te kijken. Dus laat die avondklok maar snel voorbij zijn.”

Heb je veel boekingen gemaakt voor klanten die naar de Formule-1 finale gaan kijken in Abu Dhabi?
“Ik ga je vertellen dat dit de enige klant was. Ik ben er ook niet proactief mee bezig geweest. Toen ik alle maatregelen zag dacht ik; “next time”

Ben je zelf eigenlijk een formule-1 fan?
“Nee, maar heb er zo ingezeten de laatste dagen dat ik ondertussen zelf ook enthousiast ben geworden. Ik ga zondag toch wel even kijken hoor. Wel vanaf de bank dan hè.”

Is het een specialisme van je, sportreizen?
“Helemaal niet. Maar ik had in het begin dit jaar ook een mooie opdracht van een organisatie voor het EK. Dat was ook spannend met alle maatregelen naar 12 verschillende landen. Ik word er dus steeds beter in zullen we maar zeggen. Dus… hoeveel Paddock tickets wilde je ook alweer?"

Het heeft je vast bloed,zweet en tranen bezorgd om deze kaarten voor je klant te bemachtigen?
"Zeker! Ik ga nu eerst uitrusten, zeven uur slaap heb ik de laatste nachten niet gehaald. En dat vond ik helemaal niet erg!”


 



Recente berichten