29 maart 2024
Thumbnail voor Amsterdam in zomerse sferen met de Bonaire tram

Amsterdam in zomerse sferen met de Bonaire tram

Het eiland Bonaire, zorgt voor zomerse gezelligheid in Amsterdam. Vanaf 5 december week zal een bijzondere promotie al rijdend in de hoofdstad te zien zijn. Tourism Corporation Bonaire (TCB) heeft deze ludieke actie bedacht, waarbij een volledig bestickerde tram van GVB de straten van Amsterdam zal kleuren.

Als bijzondere gemeente van Nederland en 's werelds eerste blauwe bestemming, staat Bonaire vooral bekend om diens ongeëvenaarde duikplekken en watersportmogelijkheden. Het eiland heeft focus voor de overvloedige natuur en het rijke erfgoed, een sfeer die terug te zien is op de Bonaire tram.

"Met de Bonaire tram proberen we te zorgen voor een vrolijke zomerse sfeer in deze donkere winterse maanden", aldus Miles B. M. Mercera, CEO van Tourism Corporation Bonaire. ‘’Met deze ludieke actie brengen we Bonaire weer onder de aandacht bij onze Nederlandse familie. In december en januari oriënteert men zich ook graag weer voor hun volgende vakantie, een mooie aangelegenheid voor de Bonaire tram. Naast de mooie foto’s en vrolijke kleuren op de tram kan men een geweldige reis winnen. Zodra men de tram spot, dient men op een veilige plek een foto te maken, welke ze kunnen insturen om zo kans te maken op een volledig verzorgde droomreis’’.

Bonaire's hernieuwde focus hebben ertoe bijgedragen dat het eiland is uitgegroeid tot een bestemming van luxe, cultuur en avontuur. Een complete rebranding van alle marketing activiteiten is daar een onderdeel van. Zowaar de Bonaire tram.