Incentive Grand Prix Sunny Cars groot succes (persbericht)

6 juni 2019 - 9:08

Haarlem, 5 juni 2019 – De kras & win actie met kans op 28 plekken voor de Grand Prix Sunny Cars studiereis in september is met bijna 1.450 deelnemers een groot succes geworden. In totaal hebben alle deelnemers samen 5.977 krasloten bij elkaar gespaard. De beste prestatie werd geleverd door een reisagent die er maar liefst 46 wist te sparen, gevolgd door 39 krasloten voor de nummer twee. Afgelopen vrijdag was de laatste dag van de actieperiode die op 1 mei begon. De hele maand mei konden krasloten verdiend worden door het maken van boekingen. Daarnaast konden extra krasloten verdiend worden door het maken van de inschrijfquiz, een Customer Journey e-learning en het oplossen van pittige hersenkrakers.

Kras & win
Hoe meer krasloten, hoe meer kans op een van de 28 studiereisplekken of andere mooie prijzen. Want naast de studiereisplekken kun je ook heel veel korting op autohuur, bol.com en Zalando cadeaukaarten, Sunny trolleys, On a roadtrip reisboeken en Sunnies voor het bonusprogramma winnen.

Over de Grand Prix Sunny Cars
Net als vorig jaar zijn via de kraslotenactie plekken voor de jaarlijkse Grand Prix Sunny Cars studiereis weggegeven, zodat iedereen evenveel kans maakte. Het blijft dus nog even spannend wie er uiteindelijk meegaan, want de gewonnen prijzen kunnen tot 8 juli worden verzilverd. Tijdens de Grand Prix Sunny Cars studiereis van 8 t/m 12 september staat de roadtrip ervaring centraal. Het wordt een trip van vier volle dagen fun, kennis en spel. In vier teams van acht personen ontdekken de deelnemers aan de hand van GPS-opdrachten een populaire autohuurbestemming (welke, dat houden we tot op het allerlaatst geheim) en leren de reisagenten onderweg meteen waarom een huurauto daar onmisbaar is. Én hoe je die het beste kunt verkopen. In totaal gaan er dus 32 reisagenten mee.

Teamcaptains
De absolute topexperts in autohuur, de kwartaalwinnaars van de Smile Society Top 100, hebben hun plek al verdiend. Zij beheersen als geen ander de kunst een huurauto te verkopen. Daarom worden zij de vier teamcaptains. Onder de bezielende leiding van Waltraud Dallinger, Annemarie van Erp of Tim Zegveld komen de teams gegarandeerd met een smile én meer autohuurkennis thuis. En misschien ook nog wel als het winnende team van de Grand Prix Sunny Cars editie 2019! Begin augustus wordt de vierde kwartaalwinnaar bekend gemaakt, dus er is nog één plek als teamcaptain beschikbaar.

Marco Ammerlaan, Director of Sales Netherlands, Belgium & France bij Sunny Cars, over de incentive: “Bijna 1.450 deelnemers, geweldig toch! Vooraf hoopten wij op 1.000 deelnemers, dat zou al een mooie verbetering zijn ten opzichte van de 850 deelnemers vorig jaar. Dat het er zo veel meer zouden zijn, konden we alleen maar van dromen. Al deze deelnemers hebben zich via een kennisquiz ingeschreven, waardoor we belangrijke informatie over autohuur en Sunny Cars hebben kunnen overbrengen. Ook is een duidelijke stijging zichtbaar in het aantal boekingen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. De deelnemers hebben dus flink hun best gedaan om zo veel mogelijk krasloten te verdienen. Dat zagen we ook aan de opdrachten die we als extra spelelement hebben bedacht als voorproefje op de studiereis. Ruim 450 antwoorden werden ingestuurd, waarvan maar liefst 377 correct. En geloof ons, ze waren niet eenvoudig! Door al dit enthousiasme hebben we besloten het aantal prijzen flink uit te breiden, zodat al die moeite niet voor niets is geweest. Ons kantoor leek de afgelopen dagen wel een postkantoor door het versturen van die bijna 6.000 krasloten, maar dat is het zeker waard. Nu op naar de Grand Prix Sunny Cars studiereis zelf!”

Voor meer informatie: b2b.sunnycars.nl

Reageren op artikelen? Er gelden spelregels.