29 maart 2024
Thumbnail voor Joop Drechsel en Lex Beins treden toe tot P1 Travel

Joop Drechsel en Lex Beins treden toe tot P1 Travel

Lex Beins (oprichter van CheapTickets.nl) en Joop Drechsel (voormalig topman van BCD Travel) treden toe tot de Raad van Commissarissen van P1 Travel. Door hun jarenlange ervaring in te zetten via een adviserende en toezichthoudende rol streeft P1 Travel ernaar om zijn merk naar een volgend niveau te trekken.

P1 Travel is aanbieder van officiële tickets en reispakketten voor wereldwijde sport- en muziekevenementen. Zij opereren zowel B2C als B2B: ook reisagenten en -organisaties kunnen zich aansluiten bij hun portal om direct tickets voor wereldwijde evenementen te boeken. Dankzij officiële samenwerkingen met grote voetbalclubs en toernooien als de Olympische Spelen en het WK Rugby bezorgen zij jaarlijks duizenden mensen de beleving van hun dromen.

Lex Beins en Joop Drechsel toe tot de Raad van Commissarissen van P1 Group. Het moederbedrijf is de afgelopen jaren explosief gegroeid en met de impact van deze ondernemers wil het bedrijf de volgende stap zetten. Beins: “De gezonde groeipijn die P1 Group ervaart zorgt voor een aantal uitdagingen waar ik mij graag voor inzet. Er zit een heel enthousiast en energiek team dat met de coronacrisis een flinke tegenslag heeft gehad. Ik ben blij dat ik een toegevoegde waarde kan bieden om het bedrijf verder te laten groeien.”

De expertise van Beins in IT, ondernemen en de reisbranche wordt aangevuld met de jarenlange ervaring van Drechsel. “Ik heb bewondering voor het ondernemerschap van Ludo Hermans en Bernie Mulder. Ik heb er respect voor hoe ze het bedrijf door de coronacrisis heen loodsen en zie veel potentie. Ze staan pas aan de start”, vertelt Drechsel.

Bernie Mulder, eigenaar van P1 Group, is verheugd dat hij gebruik mag maken van de adviezen van Beins en Drechsel. “De combinatie van deze twee mannen is precies wat wij nodig hebben in deze tijd”, vertelt Mulder, die samen met Ludo Hermans eigenaar is van P1 Group, “Nu is het uitgelezen moment om alles goed te zetten zodat we straks extra hard kunnen gaan.”

Over P1 Travel
P1 Travel is hét sportreisbureau van Europa en daarbuiten. Dankzij officiële partnerships met de grootste internationale voetbalclubs, eventlocaties en toernooien verzorgt P1 Travel de best mogelijke ervaring voor fans van over heel de wereld. P1 Travel werd in 2018 opgericht en zorgt er met vijftig medewerkers voor dat mensen het evenement van hun dromen beleven. Voor meer informatie, zie www.p1travel.nl.

Foto Vlnr: Ludo Hermans (P1), Lex Beins, Joop Drechsel, Bernie Mulder (P1).