18 april 2024
Thumbnail voor Nana Princess bekroond tot het beste hotel van Kreta

Nana Princess bekroond tot het beste hotel van Kreta

Nana Princess opende in 2018 de deuren en nu, amper drie jaar later, wordt het luxueuze vijfsterrenresort beloond als het beste hotel van Kreta en het vijfde beste hotel in Griekenland in de TripAdvisor Travellers’ Choice Awards 2021.

Het is niet alleen een prachtige beloning voor het uitmuntende werk dat het hele team van het resort dag in dag uit levert om het de gasten volledig naar hun zin te maken. De award is ook een mooie erkenning van de typisch Griekse gastvrijheid, die in het exclusieve resort tot nieuwe hoogten wordt verheven met een privézwembad bij elke suite, badproducten van Hermès en de mogelijkheid om met een privéjet te reizen.

Er wordt bij Nana Princess niets aan het toeval overgelaten. De ruime kamers, suites en villa’s zijn het toonbeeld van pure exclusiviteit. De inrichting van de 102 kamers is luxueus en eigentijds. Tijdens de bouw van het resort werden de kamers uitgebreid getest. ‘We lieten pilot kamers bouwen om de plannen echt in 3D te kunnen zien. Pas wanneer we tot het perfecte interieur kwamen, zijn we de plannen echt beginnen uitwerken’, zegt General Manager Ilias Kalathas daarover. De nieuwste hightech snufjes en heerlijke producten van Hermès zijn de kers op de taart. Alle suites en villa’s hebben hun eigen ruime zonneterras met een verwarmd zwembad of jacuzzi. Een adembenemend uitzicht over de baai maakt het paradijselijke gevoel helemaal af.

Topgastronomie
In alle rust genieten klanten bij Nana Princess van exclusieve vijfsterrenluxe. Dan mag gastronomie van wereldklasse natuurlijk niet ontbreken. In beide toprestaurants van het resort worden bezoekers verwend met exquise creaties die alle zintuigen verleiden. Een Griekse topchef stelt met de meeste zorg menu’s samen die het beste van de lokale, mediterrane en internationale keuken bijeenbrengen. De sommelier maakt de gastronomische ervaring compleet.

Met de dine around-optie kunnen klanten die op basis van halfpension in Nana Princess verblijven, ook genieten van de topgastronomie in de à-la-carterestaurants van het Nana Golden Beach resort, dat tot dezelfde groep behoort en vlak naast Nana Princess ligt.

Persoonlijke service op topniveau
Bij Nana Princess staat het Guest Relations Team dag en nacht klaar om alles tot in de puntjes te verzorgen voor de gasten. Het resort streeft ernaar elke gast de best mogelijke service te bieden en dat begint al vóór de aankomst op het resort.

Panellenic Private Aviation, de chartermaatschappij van de groep, biedt klanten die op zoek zijn naar een ultieme exclusiviteit luxueuze privévluchten om in alle comfort te reizen. Nog voor gasten op het resort arriveren, duiken ze al in een wereld van ongeziene luxe in ultramoderne jets waar cabinepersoneel van wereldklasse hen letterlijk de vlucht van hun leven bezorgen. Geen detail wordt over het hoofd gezien, geen verzoek is te veel gevraagd. Op die manier biedt Nana Princess een absolute topervaring voor en tijdens het verblijf. Het bewijst daarmee dat de TripAdvisor Travellers’ Choice Awards volledig terecht is.