NCL geeft reiziger meer keuze met ‘’Free at sea’’ in Europa

15 maart 2019 - 9:15

Norwegian Cruise Line, de innovator op het gebied van cruisevakanties, heeft vandaag de lancering van ‘Free at Sea’ in Europa aangekondigd. Vanaf 2 april biedt NCL een upgrade van €99,- voor een cruise van zeven nachten, waarbij de gasten de mogelijkheid krijgen om hun vakantie verder te personaliseren.

Met ‘Free at Sea’ kunnen gasten uit twee extra voordelen kiezen, waaronder merkdranken, een dinerpakket voor de ‘specialty dining restaurants’, een WiFi pakket, 50$ excursietegoed en enkel de vaarbelasting voor het 3e en 4e familielid of vriend die mee vaart. De Conciërge-passagiershutten, Suites en The Haven Suites ontvangen standaard alle vijf keuzes.

"’Free at Sea’ geeft gasten de vrijheid om de vakantie te personaliseren", zegt Kevin Bubolz, Managing Director Continental Europe bij NCL." Dit is de volgende stap in de ontwikkeling van ons streven om meer vrijheid, flexibiliteit en keuzevrijheid te bieden en tegelijkertijd een topproduct aan onze reizigers te leveren."

‘Free at Sea’ kan worden geboekt via Book Norwegian, Amadeus Cruise en via de reserveringsafdeling van NCL 00800 0310 21 21. De nieuwe upgrade vervangt het vroegere Premium All Inclusive.

Over Norwegian Cruise Line
Norwegian Cruise Line, de innovator op het gebied van cruises, breekt al meer dan 52 jaar alle grenzen op het gebied van traditioneel cruisen. De rederij voerde Freestyle Cruising in – waarmee ze gasten aan boord veel vrijheid en flexibiliteit bieden. Zo zijn er geen vaste tijden voor het diner en entertainment en is er geen kledingvoorschrift.

Vandaag de dag bestaat de vloot uit 16 hedendaagse schepen die naar bijna 300 van ’s werelds mooiste bestemmingen varen, waaronder Great Stirrup Cay, het privé-eiland in de Bahama’s en Harvest-Caye in Belize.

Norwegian Cruise Line biedt niet alleen superieure gastservice van land tot zee, maar staat ook bekend om het brede scala aan bekroonde eet- en entertainmentgelegenheden. Evenals een scala aan accommodaties over de hele vloot, inclusief staterooms voor solo-reizigers, mini-suites, spa-suites en The Haven by Norwegian®, het schip-in-een-schip concept van Norwegian Cruise Line.

Neem voor meer informatie, of het boeken van een cruise contact op met een reisprofessional. Bel 888-NCL-CRUISE (625-2784) of bezoek www.ncl.com. Bezoek het mediacentrum voor het laatste nieuws en exclusieve inhoud. Volg NCL op Facebook, Instagram en YouTube @NorwegianCruiseLine; Twitter en Snapchat @CruiseNorwegian; WeChat @gonclcn.

Reageren op artikelen? Er gelden spelregels.