Sunweb: Zaterdag 18 september start verkoop Tomorrowland Winter

sunweb-tomorrowland-winter
17 september 2021 - 16:20

Dit is een persbericht

ROTTERDAM - Van 19 tot 26 maart 2022 staat er een nieuwe editie van Tomorrowland Winter gepland in het Franse skigebied rond Alpe D’Huez. Reisornganisatie Sunweb en Tomorrowland brengen festivalgangers opnieuw samen voor ‘s werelds meest indrukwekkende winter dancefestival in de Franse Alpen.

extra add 1ste alinea:
1

Van 19 tot 26 maart staat het skigebied Alpe d’Huez in het teken van skiën, snowboarden en feesten in een magische Tomorrowland-setting. Het skigebied zal worden omgetoverd tot één groot festivalterrein met verschillende podia die exclusief toegankelijk zijn voor de ‘People of Tomorrow’.

Uniek festival
“Tomorrowland Winter blijft een uniek festival dat tot de verbeelding spreekt”, zegt Mattijs ten Brink, CEO van Sunweb Group. “De internationale sfeer en de cocktail van festival en skiën of snowboarden, is voor veel feestvierders het summum. Als exclusieve reispartner doen wij er alles aan om de ‘People of Tomorrow’ de ervaring van hun leven te bezorgen.”

Start ticketverkoop
Op zaterdag 18 september 11.00 uur gaat het eerste deel van de ticketverkoop van start. De 7 day-packages in Alpe d’Huez zijn te boeken via de eventsite van Tomorrowland Winter. De 7 day-packages in de omliggende dorpen kunnen dezelfde dag rond de avond worden geboekt via Sunweb. Vanaf 25 september start de verkoop van de 4 day-packages, zowel voor verblijf in Alpe d’Huez via eventsite van Tomorrowland Winter als in de omringende dorpen via Sunweb. Ook het transport naar Frankrijk per bus of vliegtuig kan meteen worden geboekt om alles zo comfortabel mogelijk te laten verlopen.

Festivalfans die een voucher hebben voor de geannuleerde edities van 2020 en 2021, kunnen deze uiteraard gebruiken.

Extra advertentie tonen:
1

Reageren op artikelen? Graag! Er gelden spelregels. We moedigen toevoeging van uw reactie op onze content aan, maar kijken streng naar taalgebruik.

27 sep 2021 - 10:57
1 jul 2021 - 11:31