Visit Portugal kiest voor USP Marketing PR

20 september 2021 - 17:01

Dit is een persbericht

AMSTERDAM – Visit Portugal heeft marketingbureau USP Marketing PR gekozen voor de Nederlandse markt. Per 1 september 2021 is de samenwerking officieel van start gegaan.

extra add 1ste alinea:
1

USP Marketing PR is verheugd om aan de slag te gaan als PR bureau van Visit Portugal. João Rodeia, directeur Visit Portugal in België en Nederland meldt het volgende; “Wij zijn enthousiast over de samenwerking met USP Marketing PR. Zij hebben ons overtuigd met hun pitch en hun uitgebreide medianetwerk. Verder kijkt de Rodeia ernaar uit om de kwalitatieve en unieke publicaties over Portugal in de Nederlandse media te zien verschijnen.

Dankbaar voor samenwerking
Ook Jeannette Spits, CEO van USP Marketing PR is verheugd. “We zijn vereerd dat Visit Portugal ons gekozen heeft als Marketing en PR bureau. We kijken er dan ook naar uit om met hen aan de slag te gaan en we zijn dankbaar voor deze samenwerking. De veelzijdigheid van Portugal maakt het land een unieke bestemming met vele invalshoeken voor de mediabenadering.”

Extra advertentie tonen:
1

Reageren op artikelen? Graag! Er gelden spelregels. We moedigen toevoeging van uw reactie op onze content aan, maar kijken streng naar taalgebruik.

24 mrt 2022 - 14:34
Malta Tourism Authority